Altijd bereikbaar voor je klanten

Of je nu thuis bent, op kantoor, in de auto of in de trein, je kunt altijd bereikbaar zijn via één vast nummer.

Met bellen via de Cloud is een traditionele telefooncentrale overbodig. In plaats daarvan wordt er een digitale telefooncentrale voor je ingericht die via internet toegankelijk is. Dit betekent geen eenmalige investeringen en geen vaste contracten, je betaalt per gebruiker per maand. Dit biedt tal van voordelen. Het grootste voordeel van zakelijke telefonie is de flexibiliteit en schaalbaarheid. Bedrijven blijven optimaal bereikbaar, de productiviteit stijgt en de kosten dalen. Met de huidige ontwikkelingen op de arbeidsmarkt, zoals flexwerken en thuiswerken, is Cloud telefonie de toekomst. Waar je ook bent - thuis, op kantoor, in de auto of in de trein - je bent altijd bereikbaar via één vast nummer.

  •  Integraties met CRM en ERP-systemen
  •  Flexibel en schaalbaar
  •  Altijd bereikbaar

Wat is voor jou geschikt?

Mobiele telefonie

Organisaties kunnen niet meer optimaal functioneren zonder mobiele telefonie en data.  Wanneer de kwaliteit van deze diensten niet voldoet, komt de dienstverlening direct in gevaar. Daarom is het cruciaal dat zakelijke mobiele telefonie uitstekend is geregeld.

Contact opnemen

Vast mobiel integratie

In vrijwel iedere organisatie is de integratie van (mobiele) telefonie en ICT, zoals e-mail op mobiele apparaten, al een feit. Steeds meer organisaties ontdekken nu ook de vele mogelijkheden van het integreren van vaste en mobiele telefonie. Benieuwd naar de verschillende mogelijkheden? 

Contact opnemen

CRM Integratie

Integreer je telefooncentrale met je CRM- of ERP-systeem. Start eenvoudig telefoongesprekken vanuit je CRM en heb altijd de juiste informatie over de persoon aan de lijn beschikbaar. Wij ondersteunen diverse CRM-systemen en bieden maatwerk CRM-koppelingen aan.

Contact opnemen

De ideale bereikbaarheidsoplossing voor jouw bedrijf

VoIP staat voor 'Voice over Internet Protocol', een technologie die bellen via internet mogelijk maakt. De VoIP-telefonie van ons is een vaste zakelijke telefonie-oplossing die in de Cloud werkt. Dit betekent dat het VoIP-telefoniesysteem niet fysiek binnen je bedrijf aanwezig hoeft te zijn, maar is ondergebracht in een gecertificeerd en goed beveiligd datacenter. Het grote voordeel hiervan is dat je geen hardware of servers hoeft aan te schaffen voor je zakelijke telefonie; een stabiele internetverbinding en geschikte telefoons zijn voldoende voor al het zakelijke belverkeer.

Alle klanten overzichtelijk op een scherm

Videogesprekken, webconferencing, instant messages, Facebook, WhatsApp, of traditioneel per telefoon of e-mail; dit zijn enkele van de communicatiemiddelen die een gemiddelde organisatie gebruikt. Met ons all-in-one klantcontactcentrum zorgen we ervoor dat alle applicaties vanuit één platform worden beheerd. Wij nemen het volledige beheer voor onze rekening. We zorgen ervoor dat je altijd beschikt over de juiste techniek, monitoren de verbinding van je telefonie en herstellen eventuele storingen direct. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over je telefonie en kun jij je concentreren op de kernactiviteiten van je bedrijf.

Cloudcommunicatie onder één dak

Wij zijn een onafhankelijke totaalaanbieder op het gebied van cloudcommunicatie. Wij kunnen jouw volledige digitale werkomgeving beheren, inclusief cloudwerkplekken, cloudtelefonie, printing, verbindingen en cloudbeveiliging. Alles wordt door ons onder één dak beheerd, waardoor we je een totaaloplossing kunnen bieden. Dit werkt niet alleen veel efficiënter, maar is ook nog eens aanzienlijk voordeliger voor jou!